Thursday, September 3, 2015

mini drone - incredibil cat de utile pot sa fie



Am achizitionat o mini drona pentru fiul meu acum cativa ani si pot spune ca sunt mandru de felul cum s-a prezentat pana acum. A facut fata diverselor socuri zilnice foarte bine, cel mic jucandu-se cu ea in fiecare zi aproape, non stop; unele dintre ele fiind foarte dese, fie cazaturi pana sa se invete putin cu ea, fie izbituri usoare.
            Am fost surprins sa vad ca se descurca atat de bine nu doar in spatiu inchis, ci si deschis, materialul si structura design-ului oferindu-i o oarecare stabilitate. In spatiu deschis este mult mai usor de controlat, neavand atatea de care sa se loveasca pana una alta. Face o multime de trucuri, giroscopul cu 6 axe si 4 canale permitand acest lucru. Raza de actiune mare a telecomenzii, timpul de incarcare mic si timpul de zbor maricel permit sa o poata lua si afara cu el.
            Ulterior, am decis sa ii cumparam una pe culoare roz si surioarei lui mai mici, intrucat i-a placut asa de mult libertatea de miscare ce o are drona si modelul simpatic al acesteia. Nu am avut probleme nici in ceea ce priveste folosirea lor in acelasi timp, neaparand interferente intre cele doua gadget-uri – lucru de dorit in orice situatie. Modelul pe care i l-am ales are incorporate LED-uri, putand lansa drona si noaptea, efectul fiind unul foarte frumos.
            Din punct de vedere al proiectiei lor, aceste gadget-uri au reusit sa fascineze pe deplin si sa starneasca mereu curiozitatea. Ma gandeam recent sa imi achizitionez si eu una profesionala, sa pot imortaliza cateva peisaje de la inaltime. Deci da, aceste dispzitive numite si mini drone sunt incredibile.
            Perfecta pentru cei mici pasionati de dispozitive teleghidate, aceasta drona va reusi sa tina pasul cu ei peste tot. O recomand tuturor parintilor care vor sa le dea in dar copiilor un partener de joaca ideal oricarei varste.

No comments:

Post a Comment