Saturday, July 2, 2016

Pasionat de Grecia?



Din cate am vazut, toti cei care sunt pasionati de tot ceea ce tine de Grecia aleg mereu sa viziteze insula Skiathos impreuna cu alte cateva obiective si locuri in jurul acesteia. Va voi enumera cateva popasuri pe care sa le aveti neaparat in vedere in calatoria dumneavoastra!

Primul loc din lista celor de vizitat este plaja Koukounaries – cei pasionati de sporturile nautice pot avea parte mai mult de apa foarte limpede si cu o tenta de albastru deschis sau o pot admira de la o distanta mai departata, de pe plaja, incercand sa capete un brona perfect cum numai aici in aceasta insula insorita cu plaje de clestar se poate dobandi.

Urmatorul loc pe lista noastra este plaja Kastro si pestera Kastrului, cunoscuta ca adapostind o specie rara de soimi, specia Falco Eleonorae.

Renumita pentru numeroasele plaje pe care le adaposteste, insula ne mai incanta privirile si cu urmatoarele popasuri ce trebuiesc neaparat incluse in lista dummneavoastra: Mandraki, Agia Eleni, Banana Mică şi Banana Mare. O alta frumusete care este specifica doar catorva insule grecesti este aceea ca pastreaza un colt de natura neatins si foarte linistit, singuratic si salbatic, un exemplu fiind insula Tsoungria.

Din ultima vacanta care am facut-o in insula Skiathos, imi amintesc ca mi-a placut la nebunie bunavointa localnicilor si modul lor de viata, amabilitatea si felul cum ne tratau. Bineinteles, m-a atras mult si mancarea lor traditionala, obiceiurile si renumitele dansuri grecesti, la care am luat parte cu totii la bordul vasului impreuna cu capitanul chiar! Vremea a fost exact asa cum mi-am dorit… Cand am ajuns, mi-a lipsit foarte mult locul acesta, iar urmatoarea croaziera am planuit-o deja, tot acolo, dar cuprinzand si mai multe locuri de vazut, pe o perioada mai mare de timp. Familia a fost invidioasa cand le-am aratat pozele, ca nu a apucat sa mearga inca aici, dar au zis ca la anul vor alege si ei aceasta locatie.

Fie ca aveti mult sau putin timp la dispozitie, aceasta insula va trebui sa o vizitati, experienta pe care vi-o va oferi neputand fi egalata de vreo alta! Va doresc sa aveti parte de croaziera care v-ati dorit-o intotdeauna!

No comments:

Post a Comment